کد خبر: ۸۵۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
تعداد بازدید: ۱۴۳۴
باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد تیم بلژیکی برای سرمایه گذاری کردن روی سنگربان خود مخالفت کرد.

پرسپولیس| فرصتی که به راحتی از دست رفتبه گزارش خبرداغ به نقل از شفقنا ،علیرضا بیرانوند بعد از چهار فصل حضور در پرسپولیس که با قهرمانی های پیاپی تیم در لیگ برتر همراه شد از تیم جدا خواهد شد.

سنگربان پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران بعد از باز شدن مرز هوایی با اروپا راهی بلژیک خواهد شد تا در تمرین انتورب شرکت کند.

وکیل علیرضا بیرانوند درباره سود باشگاه پرسپولیس از این انتقال سخن به میان آورد و گفت: پرسپولیس از این انتقال ۷۰۰ هزار دلار نصیبش می شود.انتورب پیشنها داده بود رقم باشگاه پرسپولیس ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار دلار باشد و از انتقال بعدی بیرانوند یک میلیون یورو نصیب پرسپولیس شود.منتها باشگاه پرسپولیس نپذیرفت و گفتند چون زمان انتقال بعدی نامعلوم است و پرسپولیس مشکلات مالی دارد ۷۰۰ هزار دلار زودتر به پرسپولیس برسد.

این سخنان مدیر برنامه های بیرانوند نشان می دهد که باشگاه پرسپولیس حاضر نشد که روی دروازبان ملی پوش و باتجربه سرمایه گذاری کند و با احتمال درخشش او سود بیشتری را به دست آورد.

در چند سال اخیر به ویژه در دوران کارلوس کی روش بازیکنان ایرانی به خوبی در لیگ های درجه دو اروپا درخشیده اند و توانسته اند که عملکرد خوبی از خود نشان دهند. انصاری فرد در لیگ یونان درخشید و علیرضا جهانبخش هم در هلند خیره کننده ظاهر شد و در نهایت راهی برایتون شد.

سردار آزمون چند سالی است که در لیگ روسیه خوش می درخشد و عنوان بهترین لژیونر فوتبال این کشور را هم کسب کرده است و ارزش او بسیار بالا رفته است و اکنون هم که مهدی طارمی در لیگ پرتغال می درخشد و با پیشنهادهای مالی بسیار خوبی مواجه شده است.

علی قلی زاده و کاوه رضایی هم در لیگ بلژیک عملکرد خوبی از خود نشان داده اند و البته باید یادی هم از پسر اسطوره دروازبانی ایرانی عابدزاده داشته باشیم که او هم در لیگ پرتغال عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

نتیجه اینکه باشگاه اروپایی به سرمایه گذاری روی بازیکنان ایرانی روی آورده اند و باشگاه پرسپولیس هم می توانست با قبول کردن پیشنهاد تیم بلژیکی روی بیرانوند سرمایه گذاری کند اما مشکلات مالی زیادی که سرخ پوشان با آن دست و پنجه نرم می کنند باعث شد تا مدیران این باشگاه بدون آینده نگری حاضر به سرمایه گذاری روی سنگربان خوب و با کیفیت خود نشوند.

پرسپولیس به خاطر اشتباهات عجیب مدیریتی و خریدهای ناامید کننده ای که داشت پول فروش بیرانوند را به آنها اختصاص داد تا جایکه طبق اعلام خود این دروازبان قسط نخست فروش او به استوکس و اوساگونا اختصاص داده شد که هر دو خرید ناامید کننده بودند و به همین خاطر می توان گفت که اصلا پرسپولیس از فروش بیرانوند سودی به دست نیاورد.

باشگاه پرسپولیس می توانست با فروش بیرانوند سود زیادی به دست آورد اما سرخ پوشان قدر این فرصت بسیار خوب را ندانستند.

پرسپولیس تا قبل از آمدن بیرانوند در خط دروازه تزلزل زیادی داشت اما این دروازبان بزرگ و ملی پوش با حضور سید جلال حسینی و مدافعان بزرگ دیگری مثل شجاع خلیل زاده و محمد انصاری توانستند ارامش را به خط دروزاه سرخ پوشان برگردانند تا این تیم در آستانه چهارمین قهرمانی خود در لیگ برتر قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: